luni, 9 februarie 2009

A Reminiscent Place - Part I

De ce "A Reminiscent Place"? Pentru că parcul Tineretului îmi readuce o mulțime de amintiri plăcute, plus încă una care s-a adăugat ieri. E un loc cu adevărat frumos și liniștit (pe cât se poate în Capitală). Îl prefer în locul altor parcuri din București, chiar și în locul Herăstrăului, în care - nu ştiu de ce - merg mai des.
So, fiindcă vremea a ţinut cu noi, ieri am ieşit la o "photo session" prin Tineretului şi am fotografiat tot ce mişcă şi ce nu. Au ieşit în jur de 160 de poze, dintre care am aruncat vreo 40 şi nu din cauză că ar fi ieşit blurred (eu la asta m-aş fi aşteptat), ci pentru că am fotografiat de o mie de ori acelaşi lucru, în speranţa că măcar una dintre poze va ieşi bine. Probabil că au funcţionat setările pe care i le-am pus orbeşte (spre ruşinea mea, încă n-am reuşit să aflu la foloseşte fiecare) şi, în mod surprinzător, pozele au ieşit chiar bine, culorile vii and not a single blurred pixel.

P.S. Văd că e important să menţionezi toate sursele/detaliile, aşa că mă voi conforma şi eu măcar de data asta:
Locaţie: Parcul Tineretului, sector 4, Bucureşti
Echipament: Sony /aparat/ DSC-T70
Program utilizat: Photoshop CS4
Nu mai ştiu de unde am luat texturile şi fontul. Sorry. De data viitoare o să ţin cont (or not). Well, I hope that's all.

Şi acum, partea întâi:











Niciun comentariu: