luni, 23 februarie 2009

And the winner is...

Constat că am nimerit câștigătorii Oscar-urilor chiar și în cazurile în care speram să nu am dreptate. Știam eu că am ceva înclinații de clarvăzătoare ascunse pe undeva...
Așadar, câștigătorii sunt:

Best Movie: Slumdog Millionare
Best Actor: Sean Penn ("Milk")
Best Actress: Kate Winslet ("The Reader")
Best Director: Danny Boyle (”Slumdog Millionaire”)
Best Supporting Actor: Heath Ledger (”The Dark Knight”)
Best Supporting Actress: Penelope Cruz (”Vicky Cristina Barcelona”)
Best Original Screenplay: Milk
Best Adapted Screenplay: Slumdog Millionaire
Best Animated Feature: Wall-E
Best Visual Effects: The Curious Case of Benjamin Button

M-am înşelat la categoria Best Actor, am zis că va câştiga Frank Langella, însă ţineam cu Mickey Rourke şi uite că nu a fost niciunul dintre ei. Iar la Best Visual Effects nu a câştigat The Dark Knight, ci The Curious Case of Benjamin Button. Cât despre Best Original Screenplay, acolo m-am abţinut, oricum Milk îşi merită premiul. În rest, am prezis bine. Dacă voi fi la fel de plictisită şi anul viitor (sau la alte premii), cred că o să repet figura, e o senzaţie destul de fulfilling când afli că ai intuit corect.

Niciun comentariu: