marți, 27 ianuarie 2009

Am editat profilul, nu am schimbat mare lucru, doar l-am completat pe ici, pe colo, "în punctele esențiale". Nu știu de ce a ieșit atât de mică poza, dar mai bine aşa. The smaller, the better. Poza adică. (nevermind my *bad* humor - it's been a long and rough day).
Revenind, mie mi se pare foarte importantă pagina de profil. De fiecare dată când vizitez un blog, intru şi pe profilul respectivului/ei, pentru că îţi oferă câteva date în plus, aflii vârsta, ocupaţia. Spre exemplu, eu am rămas uimită cât de frumos putea să scrie cineva la numai 14 ani. Altfel, dacă nu ştiam vârsta reală şi bănuiam că are peste 20 ani, nu ar mai fi avut chiar acelaşi impact. Get my point? Sigur, poate să scrie acolo că ascultă Queen şi de fapt să asculte... Andreea Bălan în cel mai fericit caz (mă rog, nu ştiu dacă mai cântă, dar ca exemplu). La fel poate să enumere o sută de cărţi la favorite, când de fapt el/ea n-a deschis nici măcar abecedarul. Se poate şi asta, dar oricum nu are prea mare importanţă, ideea e că profilul îţi oferă totuşi un reper.

And now, I rest my case.

Niciun comentariu: