marți, 27 ianuarie 2009

Colorizations

În lipsă de alte idei, m-am (re)apucat de făcut colorizări. Știu că par inutile: De ce aș colora o poză alb-negru în întregime? Însă au și o aplicabilitate: dacă vrei să colorezi (diferit) doar părţi dintr-o poză, cum ar fi părul sau ochii unei persoane, să vezi cum i-ar sta "altfel". Plus că tehnica e foarte simplă, e nevoie doar de răbdare. În ceea ce mă priveşte pe mine, "it was just for fun", şi pentru că mi-am rătăcit toate brush-urile, texturile, fonturile, aşa că nu prea am avut cu ce să lucrez. Şi cum nici nu am avut acces la internet zilele astea ca să fac rost de altele, tot ce am putut să fac au fost câteva colorizari.

1.

originalul:


2.

originalul:


I'm no make-up artist, nu vă uitaţi la asta, ideea era să nu pară că imaginile au fost colorate, ci că aşa erau ele de la bun început. Cel puţin, asta am încercat să fac.

Niciun comentariu: