joi, 1 ianuarie 2009

Prima postare din 2009

Asta este, nu mi-a venit în minte un titlu mai original. Dar mai bine să trec la subiect. Ar trebui să scriu despre ceea ce vreau/trebuie să fac în noul an, despre cum am învățat din greșelile de anul trecut sau despre cum am petrecut Revelionul. Prima chestiune se rezolvă în numai câteva cuvinte: Nu am idee nici ce vreau, nici ce ar trebui să fac (sau măcar încerc să amân acest aspect pe cât posibil), planurile de viitor nu sunt specialitatea mea, viaţa îşi urmează oricum cursul. Dacă am învăţat din greşeli? Tind să cred că da. Până la proba contrarie. Cât despre modul cum am petrecut Revelionul, nu e chiar atât de interesant, însă ar fi câteva lucruri de spus aici.

În primul rând, vreau să le mulțumesc celor care mi-au urat La Mulţi Ani, pe diverse căi, pentru mine gestul contează... more than anyone can imagine. De asemenea, m-am bucurat să primesc telefon de la Lexis, ar fi fost frumos dacă am fi petrecut Revelionul the three of us again; oricum, dacă mai vorbeam cinci minute, chiar ne-ar fi prins Anul Nou la telefon.

În al doilea rând, cred că am început să simt spiritul sărbătorilor. Acum când s-au terminat. Şi mai am o grămadă de lucruri de făcut, în special pentru facultate, şi foarte puţin timp rămas la dispoziţie. Nothing new.

Last but not least, am reuşit să fac câteva poze şi, cu ocazia asta, am descoperit o funcţie interesantă la aparatul meu de fotografiat, o funcţie specială pentru artificii. Singura problemă e că până procesează, pentru a putea face următoarea poză, durează câteva secunde bune, numai bine să se termine artificiile. Aşa că nu au ieşit decât vreo 5 poze în 15 minute de focuri de artificii (pentru că în restul timpului am încercat să şi filmez). Puţine, dar destul de bune pentru un aparat de amator. Nici nu prea au mai avut nevoie de editare, motiv pentru care m-am limitat la a le micşora, lumina puțin, pune un chenar şi bineînţeles, un watermark. Deși acum îmi dau seama că era mai bine să nu le fi luminat deloc. În fine, too late.

Ca să observaţi diferenţa, prima este făcută fără modul de artificii:


^ Destul de nasol, nu?

But now, quite a difference, isn't it?








2 comentarii:

Lexis spunea...

si... ce faci? :))

Andreea.R spunea...

Încă aștept 2009 =)))