luni, 25 ianuarie 2010

Enjoying a Sunny Day


Mi-am dat seama de curând că sunt într-o oarecare măsură meteo-dependentă. După toate zilele astea friguroase, azi a ieşit soarele; nu unul cu dinţi ci unul cald, plăcut. Aşa că mi-am făcut o cafea, mi-am luat ţigările şi cursurile pentru examen şi am ieşit pe "terasă" (cam mult spus, dar s-o lăsăm aşa). Soarele încinsese tabla şi emana o căldură plăcută, aproape simţeam că vine primăvara. Şi uite aşa am reuşit să "dobor" planurile experimen- tale în jumătate de oră, lucru care mi-ar fi luat vreo două ore în casă, desigur cu pauze de uitat pe fereastră, drumuri până la bucătărie, orice altceva.

Cunoaşteţi vorba aceea, că cei născuţi primăvara-vara preferă căldura, iar cei născuţi toamna-iarna, suportă mai uşor frigul. Nu pun mare încredere într-o superstiţie, sunt nenumărate exemple care ar putea să o contrazică, dar constat că la mine s-a cam potrivit, fiind născută în luna iunie. Mă gândesc că acum 20 şi ceva de ani când m-am născut, verile nu erau caniculare, ci mult mai plăcute, iar mie îmi place temperatura exact pe la 24 de grade C. Coincidenţă? Da, cel mai probabil, dar tot îmi place să fac această legătură.

Anyway, try to enjoy this sunny day, fiindcă se pare că încă vreo lună sau două de-acum încolo vor fi cam o raritate.

Niciun comentariu: