miercuri, 1 iulie 2009

Despre Meebo si Yahoo Messenger

Nu ştiu cum m-am căpătat cu o aplicaţie foarte enervantă, care se deschide de fiecare dată când intru pe un anumit site. Şi problema e că intru des, iar aplicaţia respectivă, numită Meebo, este un fel de chat în care m-au înscris ăia automat. Degeaba i-am dat disable, fiindcă dacă dau refresh la site, apar din nou available. Okay, la început am încercat să ignor aplicaţia şi pe cei care încearcă să intre în vorbă cu mine prin ea, ieri însă m-am trezit cu un mesaj mai... special. Un tip care îmi trimisese un 'Hi.', scrie după vreo 10-15 minute: 'Another bitch who won't answer her fucking messages.' M-am enervat, l-am trimis în gând la origini şi am încercat din nou, fără succes, să scap de afurisita aia de aplicaţie. Abia când a ieşit offline, m-am gândit că trebuia să îi fi scris ceva de genul: 'Maybe the other bitches who won't answer their messages got stuck with this shitty widget just like I did and now can't get rid of it, you dumbass.' , dar bineînţeles, ideile bune vin atunci când nu mai este nevoie de ele.

De fapt, chiar voiam să scriu despre plăcerea asta a unora de a conversa cu necunoscuţi pe net. Eu personal mărturisesc că nu o am şi că încă încerc să o înţeleg. Nu mă refer la cei care vorbesc cu oameni din alte ţări, care cine ştie, poate vor să cunoască şi alte culturi, să afle opinii or whatever. Mă refer la persoane care chiar ar avea ce face pe acasă, care au familie şi prieteni şi care totuşi îşi pierd vremea întrebând oameni pe care n-or să îi vadă niciodată unde lucrează/ce mai fac/câţi fraţi au etc ? What's the point in that? Din acelaşi motiv, lista mea de Messenger cuprinde maximum 50-60 persoane, în mare parte prieteni, colegi de facultate şi foşti colegi din liceu şi din generală cu care am rămas în relaţii bune, adică oameni cu care vorbesc şi în realitate. Mai precis, folosesc programul ăsta numai atunci când trebuie să vorbesc cu cineva şi, din fericire, m-am învăţat minte să nu mai dau accept tuturor cocalarilor. Deşi era destul de distractiv când îmi cerea câte unul o poză şi făceam mişto de el, dându-i toate tâmpeniile numai poze cu mine nu, până se enerva. Hehe, good ol' times... Ah, să nu mai zic că mulţi nu ştiu ce e ăla Busy şi nici măcar un 'Scuze că te deranjez' sau 'Ai un minut?' (okay, aici nu mă refer la cei foarte apropiați). Nu, domn'e, ce-i aia politeţe, doar suntem pă mess. Sincer, dacă n-ar fi atât de necesar programul ăsta uneori, l-aş dezinstala. Acum, poate sunt eu antisocială, cine ştie...

În fine, dacă ştie cineva cum se scoate porcăria aia de Meebo, ar fi minunat. Menţionez din nou că nu s-a instalat ca un program, ci e doar o aplicaţie care se activează atunci când intru pe un anumit site. Mulţumesc anticipat! Photobucket

Niciun comentariu: