luni, 27 iulie 2009

You're it! Sau altfel spus, leapșa

Am primit o leapșă interesantă de la Lexis, de fapt două chiar. Prima se referă la şase lucruri care mă fac să zâmbesc, iar pentru a doua, trebuie să enumăr cinci cadouri speciale primite de-a lungul timpului. Să o luăm pe rând, şase lucruri care mă fac să zâmbesc. Acum depinde şi în ce sens, eu o să mă refer la lucrurile sau momentele care mă fac să zâmbesc because life is good. Sigur, atunci când ehm... este.

1. Să stau de vorbă la o cafea și la o ţigară. Yep, it's really that simple.
2. Compania persoanelor importante din viaţa mea.
3. Să ştiu că eforturile mele dau roade.
4. Gândul că există și oameni cu care pot comunica la un nivel mai profund, adică pă bune.
5. Câinii. Serios, mai ales al meu.
6. Atunci când reuşesc să împletesc optimismul cu realismul.

Note: Ordinea nu este neapărat asta. Şi două menţiuni furate de la Lexis, dar care mi se potrivesc şi mie: oamenii amuzanţi şi declaraţiile de dragoste. That's when I know that life is good.

Cea de-a doua provocare este mai dificilă. Să vedem, cinci cadouri speciale primite de-a lungul timpului... Ţin să menţionez că pentru mine fiecare cadou este special, atâta timp cât simt că este dăruit din suflet şi nu din obligaţie. De aceea le apreciez mult mai mult pe cele mici, dar spontane, for no apparent reason, decât pe cele primite cu diferite ocazii. Şi cu atât mai mult apreciez un cadou sincer, cu cât ştiu că eu una mă hotărăsc extrem de greu dacă nu am ceva anume în gând. Aşadar, chiar nu aş putea să enumăr cinci, simt că aş lăsa multe lucruri pe afară.

Se presupune că ar trebui să dau leapşa mai departe, aşa că poate să o preia oricine doreşte.

Niciun comentariu: