luni, 6 aprilie 2009

What to do now?

Scriam acum ceva timp că vreau să merg la concertul Nazareth de pe 26 aprilie. As it turns out, azi am aflat că am câştigat un bilet de la concursul TvMania.
Uhuuu! (had to post the picture :D )


O scurtă paranteză aici, cred că e a doua oară ever când câştig eu personal ceva la un concurs; prima dată a fost acum mulţi ani, când am trimis nu-ştiu-câte ambalaje de gumă de mestecat şi am câştigat o păpuşă (sau action-figure, cum s-o numi) Action-Man, dacă le mai ţine cineva minte.

Revenind, îmi doresc de vreo 3 ani să merg la un concert Nazareth, it's a dream come true bla bla bla, toate bune şi frumoase, numai că întrebarea de 100 de puncte (sau de 80 RON mai bine zis) este: cu cine merg? Am trei variante:
1. Să găsesc pe cineva dispus să meargă cu mine (evident, asta ar fi situaţia cea mai de dorit, dar cade din start, pentru că deşi am găsit persoane care îşi doresc să meargă, fie nu îşi permit biletul, fie sunt plecate în perioada aceea).
Aici ar mai exista o soluţie, şi anume să împart banii pentru cel de-al doilea bilet cu cineva, 40 RON de fiecare este acceptabil, zic eu.
2. Să merg singură.
3. Să cer contravaloarea în bani a biletului (ca ultimă soluţie, dar chiar n-aş vrea să fac asta).

Mai am timp până vineri (10 aprilie) să iau o decizie. It's gonna be a tough one.

Anyway, încă mai am de postat pozele pe care le-am făcut sâmbăta trecută în parcul Carol, sincer am şi uitat de ele. N-am mai avut timp să le prelucrez, sunt doar resized, pus border şi bineînţeles copyright tag. Apropo de asta, mă bucur când îmi văd lucrările pe alte site-uri, chiar mă bucur, e bine de ştiut că vă plac. Dar, for the love of hell, specificaţi şi sursa, vă rog. Danke schön! :D

Niciun comentariu: