luni, 13 aprilie 2009

Quick facts:

1. M-am hotărât, mă duc singură la concert. Voi merge pe premisa că nu se duc chiar toţi nebunii la un astfel de concert şi că dacă e cazul, staţia de metrou e aproape. N-a fost asta prima mea opţiune, dar există un început pentru toate.

2. Weekend-ul acesta am reuşit să ies din Bucureşti. E adevărat, doar până la Giurgiu, dar având în vedere că nu aveam la dispoziţie decât juma' de zi şi nicio idee mai bună, e mai bine decât nimic. Au ieşit şi câteva poze, deşi nu prea am avut ce fotografia, nici măcar portul nu prezenta cine ştie ce puncte de interes.

Same old, same old...










Yeah, I know, clishee much, dar n-am avut de unde alege.

3. Încă sunt datoare cu pozele din parcul Carol. În "vacanţa" de Paşti îmi voi face timp şi pentru ele. Sau cel puţin asta intenţionez.

4. Nu în ultimul rând, Paşte Fericit! Vă urez tuturor de pe acum, fiindcă mă îndoiesc că o să mai postez ceva până atunci.

Niciun comentariu: