duminică, 1 martie 2009

At least the start was good...

Am avut o zi plină azi but it was worth the ride. Am fost, pentru a doua oară, la o întrunire (cred că pot să îi spun aşa) numită Schimb de cărți, deși bineînțeles, eu n-am adus nimic (încă nu știu ce preferă oamenii aceia, plus că nu prea îmi place să îmi las cărțile pe mâini străine), noroc ca a salvat Lexis situația cu cartea ei. A fost cu adevărat entertaining, chiar mai frumos decât prima dată când ne-am dus. În fond, e o ocazie să cunoşti oameni interesanţi, să bei o cafea şi să nu stai acasă într-o zi frumoasă de duminică.
Am primit niște mărtişoare foarte frumoase de la ai mei și de la Lexis (thanks again, girl). Cu toate că puteau fi oricum, it’s all about the thought. Am primit chiar și flori, un buchețel de ghiocei de la organizatori și un fir de zambilă de la fotograful evenimentului. Hihi, that’s sooo nice. (I know, I’m acting silly, can’t help it când vine vorba de gesturi frumoase. În plus, e 1 martie, prima zi de primăvară din an, o zi mult prea senină pentru a sta serioşi, so today I’m allowed to act silly).
Apoi am vizitat și un mic târg de mărtişoare „ecologice”, care era prin zonă. Foarte interesante și originale mărtişoarele, făcute din ce nici nu v-ar trece prin cap (capace de plastic, hârtie de ziar, paie, chiar și tacâmuri de plastic), iar scopul pentru care vând aceste creaţii este unul caritabil. Iar organizatorii, din câte am văzut, erau nişte tineri de vârsta noastră. Foarte frumos, parcă dintr-o dată, viitorul sună ceva mai bine. At least, we’re not entirely hopeless.

Acestea sunt câteva poze făcute de Lexis cu aparatul meu... so we'll have to share them.







Preferatele mele, rochiile din hârtie/carton:




Niciun comentariu: