luni, 9 martie 2009

So...

În sfârşit, câteva veşti bune. Mi-am luat router nou, nu mai tre' să mă rog de taică-miu să mă lase la calculatorul lui. Şi de data asta, sper să mă ţină mai mult de un an.
Siiii... mi-am luat laptooooop! L-am primit de fapt de 8 martie - acum nu mai am ce să cer de ziua mea (deşi sunt sigură că dacă mă străduiesc puţin, găsesc). Îmi doresc unul de când... cred că de când s-au inventat. M-am chinuit câteva ore bune să îi setez wireless-ul, până la urmă nu era nimic complicat; pur şi simplu, a trebuit să descarc un driver de pe internet, care nu se găsea pe cd-ul de instalare. De ce nu le-or pune ei pe toate, dacă tot e nevoie de ele, nu ştiu. Cu toate că nu mi l-am ales eu, ai mei au nimerit-o de data asta. So, this is my baby: >>click<< De fapt, cică e notebook, dar nu văd nicio diferenţă între notebook şi laptop. Există vreuna? (I guess that's a rhetorical question)
Parcă nu îmi vine să mă opresc cu veştile bune, aşa că menţionez că mâine vine un nou episod din American Idol, pentru cunoscători (deşi la noi apare cu o zi întârziere, deh) şi cântă din nou Adam Lambert, can't wait. Credeam că anul ăsta nu o să mai am pe cine urmări în concurs (cum a fost Danny în sezonul trecut), uite că am găsit... and even a better (*cough* and hotter *cough*) one. Gay, se pare (grrr), but who cares? Are o voce foarte bună, cu un range impresionant, este și un bun entertainer, nu stă ca mortul pe scenă... and not to mention he's hot like hell (dacă până şi mama a spus asta, e clar). Dacă nu câştiga concursul ăsta, înseamnă că americanii sunt ori surzi, ori orbi, ori proşti, ori toate trei la un loc.
Ca să nu credeţi că sunt subiectivă, aici aveţi două exemple pre-Idol:

What's Up (original by 4 Non Blondes)

Dust in the Wind (original by Kansas)

Niciun comentariu: