marți, 22 decembrie 2009

A Christmas Tale

Am primit povestirea aceasta prin e-mail, așa că nu știu pe cine să citez. Dacă se simte cineva deranjat că "X" a scris-o și n-a fost menționat, e invitat să spună și voi scrie sursa. Până atunci, enjoy a heartwarming Christmas story.

Stati pe scaun, eu va voi spune cum am aflat ca exista Mos Craciun... Aveam vreo 5 anisori si ma chinuiam sa adorm; nu puteam sa adorm cu gandul ca vine cineva si imi pune ceva sub brad. Iau lanterna si sar repede din pat, dupa ce m-am trezit intins pe parchet, trec tiptil in camera unde se afla bradul. Acolo ce sa vezi, un mos imbracat in rosu si cu barba imi gasise colectia de reviste Hustler; auzisem de la altii ca cica nu exista si atunci am zis ca voi desfiinta acest mit. Sar la gatul lui si incep sa trag de acea barba "falsa" si nimic, zici ca era prinsa cu superglue, iau un spray si incerc sa-l incendiez, poate se topeste barba si ii vad adevarata fata. Nici macar nu a luat foc, atunci m-am speriat foarte tare si m-am dus la parinti in camera, care se... in fine.
Cand au intrat in sufragerie si au vazut cadourile sub brad au inceput sa ma loveasca cu ce apuca fiecare, ca cica de unde am furat eu acele jucarii. De atunci am astupat hornul (bunica a fost prima victima cand s-a intoxicat cu monoxid de carbon) si nici nu mai are pe unde intra, cine stie ce imi mai pune sub brad si ma trezesc cu politia la usa.
Anul asta am pus capcane in jurul bradului, Sarbatori Fericite!

:)

Niciun comentariu: