sâmbătă, 5 decembrie 2009

American Pie Presents: The Book of Love



Dintr-un motiv inexplicabil, m-am uitat la toată seria American Pie şi primele şase filme chiar mi-au plăcut, deşi mulţi ziceau că ar fi trebuit să se oprească la cel de-al treilea. Când am auzit că a apărut al şaptelea film, mi-am zis că e un must see.

Este vorba despre trei liceeni, care (n-o să ghiciţi!) fac un pact că până la sfârşitul anului îşi vor pierde virginitatea. Da, neaşteptat până aici... Nathan are o prietenă care a jurat să nu facă sex până la nuntă (deşi se culcase cu 6 tipi înainte), lui Rob îi place de o fată care se întâmplă să fie virgină ca şi el, însă nu ştie cum să îşi declare sentimentele faţă de ea, iar Lube este băiatul grăsuţ cu ochelari care încearcă să păcălească fetele să se culce cu el, evident fără succes. Aparent, nu există nicio ieşire din această situaţie, însă cei trei găsesc o "biblie" miraculoasă, în care încă din anul 1969 (yeah pun intended), generaţii de adolescenţi fără succes la fete descriu cum au reuşit să îşi piardă virginitatea. Şi aici există un impediment, deoarece cartea este deteriorată şi astfel decid să îl găsească pe cel care a iniţiat-o, acesta fiind nimeni altul decât Mr. Levenstein, tatăl lui Jim.

Per total, filmul este slăbuț și extrem de previzibil, practic finalul filmului a fost scris în primele 20 de minute, însă merită văzut dacă:
1. eşti fan al seriei;
2. parodiile te binedispun.

Mie personal îmi plac comediile americane; sigur mulţi zic "dumb american humor", dar îţi mai aduc aminte că e OK să râzi de viaţă şi mai ales că, până la sfârşitul anului, even you WILL GET LAID! :)

Niciun comentariu: