duminică, 4 octombrie 2009

Californication review

User Rating:
8.7/10 (IMDb)
Genre:
Comedy, Drama

După ce am văzut câte 2 episoade din fiecare, îmi menţin topul. Californication a meritat cel mai mult aşteptarea, a rămas la fel de plin de umor şi sex, învelite în acelaşi ambalaj atrăgător. Californication redă povestea lui Hank Moody, un scriitor de succes (cel puţin la început), cu ceva probleme de familie: relaţia cu "nevasta" (între ghilimele, fiindcă nici nu sunt căsătoriți) are multe suişuri şi coborâşuri; când „divortează”, când se împacă, iar fiica adolescentă îi cam creează probleme. În momentele în care este „divorțat” sare din pat în pat, de obicei cu prima tipă care îi iese în cale, ajungând astfel să se culce chiar cu fiica de 16 ani a logodnicului lui Karen, devenită între timp fosta. Acum să nu ne gândim „biata fată, închideți pedofilul!”, fiindcă nici ea nu e tocmai îngerașul care pare a fi. De fapt, Mia pe numele ei, găseşte foile unei viitoare cărţi scrise de Hank, în care acesta descria scurta relaţie cu ea şi care de asemenea purtau un titlu foarte sugestiv, „Fucking and Punching” şi, făcând mici modificări, şi le însuşeste şi le trece ca fiind scrise de ea. Mai mult de atât, se prezintă cu viitoarea carte chiar la agentul lui Hank, care i-o publică. Având în vedere că nu putea face dovadă cum că el este autorul de drept, Hank ajunge să se împace cu înşelătoria, mai ales că relaţia cu Karen începe din nou să meargă, iar fiica nu mai este atât de străină de el. Asta ne aduce la sezonul trei, în care Karen este nevoită să plece la New York, iar Hank poate iar să îşi facă de cap cu toate femeile din oraş. La fel de simpatică este şi povestea agentului sau, Charlie, care decide să îşi lase nevasta pentru o actriţă de filme porno, care aspiră la o carieră mai mare.
Asta este doar pe scurt, în orice caz, povestea este bună, nu ştiu dacă şi originală, dar cu siguranţă este redată într-o maineră originală. Nimic nu este prea subtil aici, totul este destul de „in your face”, dar sarcasmul e încă la locul lui, iar ironia a rămas la fel de fină ca în primele două sezoane. Aşadar, la cât mai multe înainte!

Mâine, review la Two and a Half Men și Cougar Town, țineți aproape! ;)