sâmbătă, 20 decembrie 2008

10 New Userbars

Toată lumea este, la un moment dat, înșelată, părăsită, respinsă, jignită, dezamăgită, uitată de către cei din jur sau, mai rău, de către persoana iubită. Tuturor ni se întâmplă asta, nu-i așa? Than why do I take it so personal? Se pare că aici mai am de lucrat.
Încerc din răsputeri să îmi iau mintea de la toate astea (nu, învăţatul pentru examene nu mă ajută deloc în acest sens). De ieșit e mai greu, prietenii mei au alt program acum, inclusiv serviciu *sigh*, așa că zilele astea am mai umblat prin Photoshop, făcând cele mai simple grafice posibile (după avatare), pentru că asta este tot ceea ce mă trage inima să fac. Dacă nici de Photoshop nu prea mai am chef... it’s serious!


P.S. Pentru cei care se întreabă ce sunt chestiile astea lungi şi înguste, ei bine, ele se numesc userbaruri şi se folosesc, de obicei, ca semnături pentru forumuri; în sens larg, așa arăți tu că ești fan X sau Y. M-a întrebat cineva ce sunt și m-am gândit că poate mai sunt şi alte persoane care nu știu so I hope I cleared that up.

Niciun comentariu: