sâmbătă, 16 august 2008

An old picture, a new beginning


In mai putin de doua luni, va incepe o noua etapa din viata mea si va trebui sa iau multe lucruri de la 0, ceea ce pe de-o parte ma bucura, iar pe de alta, ma ingrozeste.

Ma bucur ca pot, in sfarsit, sa schimb drumul pe care il faceam aproape zilnic prin „minunatul” parc Obor si ca nu va mai trebui sa grabesc pasul cand vad ca vine spre mine cate o tiganca, strigand: „V
ino, maica, la baba, sa-ti ghiceasca!” Cel putin, am impresia ca nu voi mai da peste asa ceva in zona Cotroceni-Militari :)

De asemenea, ma bucur ca nu va trebui sa imi mai ascund viciile de nimeni, ca voi putea fi eu insami, fara sa ma tem ca ii voi dezamagi pe cei care ma cunosc. Pentru ca nu ma va cunoaste nimeni acolo.

Daca ma bucur ca voi cunoaste oameni noi? Intr-un fel, da. Daca ma bucur ca imi voi face prieteni noi? Nu neaparat. Defectul meu e ca ma atasez prea mult de cei pe care ii consider prietenii mei. E adevarat ca, de-a lungul anilor de liceu, nu ne-am dus singure la mare/munte, nu am mers la petreceri de Revelion si nu am stat noaptea prin cluburi, din diverse motive, care uneori au tinut de firile noastre mult prea comode si responsabile (pff), iar alteori de faptul ca avem parinti mai... „special” :-" Cu toate astea, we had our moments, zic eu ;) And hell, I’m gonna miss those moments. E limpede ca relatiile se vor mai raci, se vor forma noi prietenii, iar cele vechi vor fi puse in umbra. Asa cum s-a intampat si atunci cand am intrat la liceu. Insa eu una nu mi-am uitat nici prietenii din generala si ma bucur ca nici ei nu m-au uitat de tot. Sper sa se intample la fel si de data asta. Desi nu stiu, uneori mi se pare o risipa de timp si de energie sa mai cred in prietenia vesnica, sincera si neconditionata din moment ce nimeni nu prea mai pune pret pe ele...

Revenind insa la subiect, nu stiu ce ma asteapta de acum incolo, mai ales ca in curand va trebui sa imi tarasc fundu’ meu comod si sa imi gasesc un job. Pff, parca ieri intram la liceu, in clasa a 9-a, iar acum sunt la facultate. Oricat de mult ne-ar fi chinuit unii profesori sau cat de dezbinata a fost clasa, liceul a fost o perioada lejera, fara prea multe griji din viata mea. A fost o perioada frumoasa. Sper insa ca nu si cea mai frumoasa...

Niciun comentariu: