miercuri, 13 august 2008

Nonsense


Nonsense 1: Ma simt obosita si nu stiu de ce. Parca as avea cu douazeci de ani mai mult, insa nu este o oboseala fizica, ci una psihica. Ma simt mai obosita decat daca as fi alergat trei kilometri zilnic. Sau poate chiar asta ar trebui sa fac.

Nonsense 2: Este bizar cum atunci cand o parte a vietii tale incepe sa mearga bine, alta intra in declin. Si asta nu este o constatare pesimista de-a mea, ci un fapt dovedit. Ok, recunosc, partea vietii mele aflata in declin era de mult la pamant. “Cat poate sa mai cada?” mi-am zis. Ei bine, inca mai poate, inca mai cade. Poate de asta am obosit. Nu mai vreau sa o mai privesc cazand, o sa imi intorc privirea catre altceva.


Nonsense 3: Momentan traiesc precum o fantoma, a carei unic scop este de a isi duce mai departe existenta, chiar daca nu mai e de folos nimanui, nici macar sie insasi. Dar eu inca traiesc si mai pot da un sens existentei mele. Stiu ca il voi gasi intr-o zi. Imi inec plamanii cu fum, pe de-o parte cu al lui taica-miu, pe de alta parte cu al meu. Da, si ce-i cu asta? Nu are nicio legatura. Nu conteaza.


Nonsense 4: Am ajuns sa ma hranesc cu vise, chiar si cu cosmaruri. Nu, nu si cu cel in care traiesc. Poate ca exagerez. Nu, de fapt, sunt sigura ca exagerez. Dar daca nu as exagera, m-as plictisi.

Nonsense 5: Acestea sunt doar gandurile mele, asa cum mi-au venit in minte, invalmasite, fara sens.

Niciun comentariu: