luni, 28 iulie 2008

In sfarsit, o veste buna

Desi au trecut trei zile de cand am aflat vestea, inca nu imi vine sa cred ca am intrat la Universitatea Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, la buget. Cand m-a sunat Lexis sambata seara si mi-a spus ca am luat 9,63 la examen, nu mi-a venit sa cred (thanks inca odata ca m-ai anuntat :*), a trebuit dupa aceea sa verific lista de "n" ori, sa ma conving ca nu e vreo greseala... Asta din cauza ca eram ferm convinsa ca mai mult de 8,50 nu iau. Dar uite ca am luat si ca am fost admisa la buget... Si acum parca nu mai stiu ce sa fac cu atata timp liber. De o excursie la mare sau la munte nici nu se pune problema, din diverse motive... Asadar, din lipsa de alta activitate si cu o piatra luata de pe inima, am facut un nou header pentru blog. Nu e foarte reusit, dar macar e ceva nou. Oricum, am impresia ca o sa schimb header-ele ca pe ciorapi vara asta, ca tot n-am alta treaba *rolleyes*

Ah, era sa uit:

+ un blend

2 comentarii:

Lexis spunea...

cu placere, eu sper sa tot dau vesti din astea. ;)) Felicitari inca o data... domnisoara psiholog!

Anonim spunea...

nu cred ca o sa mai pot invata limbi straine dupa psiho,insa psiho voi face mai tarziu,nu renunt la psiho...e vorba de ordine..a trebuit sa aleg...si am ales...:) dupa lb straine urmeaza psiho