luni, 24 martie 2008

Danny Noriega Graphics II

Dupa cum spuneam in postarea anterioara, am niste wallpapere de pus "in vitrina"... tot cu Danny bineinteles, fiindca momentan el este... umm... "muza" mea. Din pacate nu au iesit chiar cum mi-as fi dorit eu, pentru ca pozele initiale aveau o calitate destul de slaba [regula nr.1 a Photoshopului - dupa mine - este aceea ca niciodata sa nu folosesti poze de calitate slaba, daca vrei sa iasa o lucrare buna... a trebuit sa imi incalc propria regula, dar cred ca in final mi-au iesit bine... sper... oh well].






Si un blend facut acum 5 minute:


Un comentariu:

Arwen spunea...

Buna,
Am vzt pe un forum, de un an postat :D , ca citeai The long hard road out of hell by Merilyn Manson . Ma poti ajuta si sa imi spui unde o pot gasi sau poate o ai tu in format pdf ... nu o gasesc pe nicaieri, toata lumea zice ca merita citita etc dar nimeni nu o are.
Scz de 'off topic' dar nush cum sa te contactez altfel. Id ul meu este arwen_wt@yahoo.com , daca o ai sau ma poti ajuta te rog da-mi un mesaj .
Merci!!!