joi, 19 noiembrie 2009

Clujul e frumoş

Căutam de mult ocazia să mai ies din oraşul ăsta obosit şi am găsit-o săptămâna trecută, când am aflat de o conferinţă nici mai mult nici mai puţin decât la Cluj. Departe, dar cine știe când va mai fi una, mi-am zis, aşa că am trimis mai departe vestea către ză boyfriend și duși am fost.

Ar fi multe de zis, începând cu drumul de la dus, care a durat numai 9 ore, faţă de 10 ore jumătate la întoarcere... Obositor, dar a meritat din plin. A fost totuşi mult mai departe decât mi-aş fi închipuit. Nici nu mai fusesem de câţiva ani cu trenul, aproape că uitasem cum e (şi parcă nici nu ţineam aşa tare să îmi reamintesc). Da ştiu, hal de studentă, cum să nu merg cu trenul, luckily I'm not one for stereotypes.

Am avut noroc să nimerim la o pensiune frumoasă, mai ales că a fost printre puţinele care mai erau libere în perioada aceea. Singurul neajuns, că era destul de departe de centru şi, vrând nevrând, i-am cam îmbogăţit pe taximetrişti. De acum ne-am învăţat minte că trebuie să ne ocupăm mai întâi de cazare; chiar dacă nu e în plin sezon, tot sunt şanse să fie ocupat. În orice caz, avea tot ce trebuie, inclusiv TV şi internet wireless, un balcon foarte drăguţ, unde puteai să ieşi să fumezi, nenea de acolo de asemenea amabil, ne-a împrumutat două linguriţe. Was nice. ^_^

Cât despre oraş, mi-a plăcut atât de mult încât nici n-aş mai fi plecat. Ca să rezum:
Puncte forte:
- arhitectura clasică, necombinată cu clădiri stil nou; încă n-au apucat să îl strice, cum au făcut cu Bucureștiul;
- era destul de curat, cel puţin în comparaţie cu Capitala;
- n-am văzut țigani sau cerșetori, deși un taximetrist zicea că sunt și pe la ei destui... așa o fi, dar cel puţin acolo nu mi-au sărit în ochi;
- totul este mult mai ieftin, la aceeaşi calitate. Am rămas uimită când am văzut cocktail-uri la 7 lei, cafea 2.5 lei şi să nu vă închipuiţi că eram în cine știe ce văgăună. Localul se numea HardClub şi, din păcate, nu există decât în Cluj... şi in Portugalia. Păcat că l-am descoperit abia în ultima zi, dar mai bine decât niciodată.
- e la 9 ore distanță față de părinții mei... așa, ca bonus :D

Puncte slabe:
- greu sincer, nu prea are... să zicem pantele, nu prea merge să vii pe 7 cărări la 4 dimineața spre casă pe străzile alea înclinate. Just sayin...
-un singur Mall... asta-i tortură! Joke bineînţeles, fuck the Mall, there's HardClub, m-aş muta acolo numai pentru asta.

Prima tranşă de poze, care apropo, au decât scop informativ, (almost) no Photoshop. Când voi avea ceva mai mult timp, o să încerc să scot şi ceva DeviantART material din ele :D















Ştiu că ultima se vede oribil, e poză făcută cu telefonul, pe modul de noapte, dar ce apare în ea contează, şi anume my dearest HardClub *sigh*

Mai puteți vedea poze aici: 1, 2, 3 și 4. Restul, mâine.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!