vineri, 4 septembrie 2009

Din seria "Am făcut-o şi pe asta"

Nah că mi-am făcut cont şi pe DeviantART. Mi-am zis de multe ori că nu-mi trebuie (nu că acum mi-ar trebui), că sunt tot felul de neaveniți care pun poze fără niciun sens, de ce să le îngroş şi eu rândurile? Totuși, iată-mă mândra posesoare a unei noi pagini de internet: http://bleedgraphics.deviantart.com. Nu ştergeţi însă blogul acesta de pe listă; momentan tot aici stă „baza”, dar am zis să văd de ce e DevianART atât de lăudat printre „artişti”. Şi... ehm... e un site bun, păcat că numai artă nu găseşti acolo, decât dacă stai să cauţi foarte bine sau dacă te duci la sigur, către pagina cuiva.
Lumea e destul de activă din câte am observat; la nici 30 de secunde după ce încărcam o poză, mă trezeam cu un nou mesaj, spunând că cineva a adăugat-o la favorite sau la colecţia sa. Bine, după asta nici nu s-a mai întâmplat aproape nimic, cam toată acţiunea e la mai mult sau mai puţin de un minut după ce ai încărcat poza pe site, din cauza opţiunii de a vedea pe pagina principală ultimele poze adăugate. Şi dacă n-ai prins momentul de a fi remarcat în alea câteva secunde în care eşti pe pagina principală şi să fi pus la „Watch” sau cel puţin la Favorite/Colecţii, apăi rămâi cam anonim. Cam atât am apucat eu să observ în două zile, de când sunt *proud* member.
E drept că am postat și lucrări vechi de doi ani, din moment ce n-am mai fost în stare să fac vreun graphic de mai bine de o lună. Tocmai, m-am gândit că asta o să mă mai motiveze puțin și chiar m-am apucat de ceva nou. Așadar, so far so good. ^_^

Niciun comentariu: