miercuri, 29 octombrie 2008

Connie Talbot 7 year old

V-o mai amintiţi pe micuţa Connie Talbot, o copilă care la numai 6 ani l-a uimit până şi pe "fiorosul" Simon Cowell cu vocea ei, la concursul Britain's Got Talent. Probabil nu mulţi români urmăresc emisiunea asta, dar măcar de pe Youtube s-ar putea să o ştiţi.
Când am auzit-o pentru prima dată mi s-a părut evident potenţialul ei; pentru vârsta de 6 ani avea o voce foarte bună, dar nu chiar atât de impresionantă, însă acum la 7 ani... I was blown away by her talent. E incredibil cât de mult a evoluat într-un singur an. Dacă o va ţine tot aşa, she's going to be huge, mark my words! :) Când mă gândesc că eu am aproape 20 de ani şi nu pot să cânt ca ea... şi că nici nu voi putea vreodată.

See for yourself:

Over the Rainbow - 6 ani (preselectii BGT)



What a Wonderful World - 7 ani



You Raise Me up - live



I will always love you - live

Niciun comentariu: