vineri, 19 septembrie 2008

Katty Perry Graphics

Avatare:



Blend-uri:





Wallpaper:



Sincer, nu mi-e prea "simpatica" domnişoara, dar avea nişte poze bunicele, cărora nu le-am putut rezista. Ca să intru mai bine în atmosferă, am scris cu roz şi cu bleu :-" Serios vorbind, mi s-au părut destul de artistice pozele, aşa că mi-am deschis frumuşel Photoshopu' şi m-am pus pe treabă. Într-un final, mi-au ieşit un wallpaper, două blend-uri/bannere şi câteva avatare. I hope you like them...


Măcar astea să vă placă, fiindcă, în rest, se pare că nimic din ceea ce fac nu e bine sau nu ajunge. Şi nu mă refer la vreun eveniment anume, ci la viaţa mea, în general. M-am împăcat de mult cu gândul că viaţa nu e dreaptă, doar că uneori trebuie să mă mai plâng de asta, nu? :) OMFG, cred că o să ajung emo în ritmul ăsta!... LOL, sorry, n-am nimic cu bieţii copii, nu vreau să râd de ei. Fac şi eu haz de necaz, mă ajută să nu cad în depresie. Ştiu că am dat-o dintr-una într-alta... but I had to let it out... Şi repet, vorbesc în general, de tot ce mi s-a întâmplat în ultimul timp (adică doar de vreo 19 ani încoace).


And just for the record: momentan, sunt în stare să trimit în pizda măsii pe oricine îmi mai spune ceva de genul "Nu mai fi supărată, lasă că o să treacă!". Chiar nu vreau să mai aud asta!


Acum trebuie să revin la starea de “joy, joy”... Aşadar, să încep să mai fac grafice, acum că mai am ceva timp. Am văzut câteva filme foarte bune, care merită cel puţin menţionate : A Home of Our Own, American Heart si South Park: Bigger, Longer and Uncut (ştiu că e vechi, dar eu abia acum l-am descoperit... şi în sfârşit am aflat care e faza cu: “OMG, they killed Kenny!” :))). În plus, încerc de două săptămâni să citesc o carte destul de interesantă, "Biografii necenzurate ale unor oameni celebri" se numeşte. Problema e că autorul o dă de multe ori dintr-una într-alta (cam ca mine aşa :-J ), ceea ce uneori bagă cititorul în ceaţă. Anyway, după cum ziceam, plănuiesc să fac multe lucruri în astea două săptămâni care mi-au mai rămas, să vedem pe câte dintre ele o să le duc la bun sfârşit.

Niciun comentariu: